Complaint: Fouten bij sunparks leiden tot extra kosten voor de klant

user-83806 on 06 February 2012 about Sunparks in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Telefonisch een boeking gemaakt (1389693) waarbij de informatie vanuit de operator niet juist was. Teruggebeld om dit te corrigeren waarvan ik geen terugkoppeling heb ontvangen. Drie keer gemaild zonder dat ik een reactie heb ontvangen. Derde gebeld waarbij het eindelijk in orde is gemaakt MET € 12,50 EXTRA WIJZIGINGSKOSTEN!!!

In aanvulling op de € 25 telefoonkosten die ik heb moeten maken (op mail wordt niet gereageerd dus er is geen alternatief) en de € 7 extra kosten voor boeking voor het call center snap ik echt niet hoe ze hiermee voor de dag durven te komen…

Desired solution:

Allereerst excuses. Ik ben hier echt veel te lang mee bezig geweest en het heeft mij nodeloos geirriteerd.

Tegemoetkoming in de kosten die ik heb moeten maken omdat informatieverstrekking / terugkoppeling vanuit Sunparks onjuis was.

Message from CenterParcs

12 years ago - Gast e-mail met excuses verstuurd. Wij hebben de gast ook bestedingsbonnen aangeboden die gebruikt kunnen worden als betalingsmiddel tijdens het verblijf.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Blij dat u reageert (dat is al een verademing). Ik zie echter geen mail in mijn inbox. Kunt u svp nakijken of de mail juist is verstuurd?

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Nog maar een keer een bericht: ik heb helemaal niets ontvangen. Niet per mail en niet per post. Ik heb geen bericht met excuses ontvangen. Er zijn mij geen bestedingsbonnen aangeboden voor zover ik weet. Wel heb ik inmiddels een betalingsherinnering ontvangen: dat proces loopt kennelijk wel zoals gepland.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Vandaag een mail ontvangen met excuses en oplossing: dank hiervoor, voor mij is het hiermee afgerond. Wel zonde dat we elkaar op deze manier onnodig aan het werk houden: als de informatieverstrekking bij de eerste (of tweede) call "first time right" was geweest dan hadden we ons al deze moeite kunnen besparen.

All complaints of