Complaint: Geen tv

user-134388 on 15 October 2012 about Sunparks in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Samen met mijn vriend ben ik dit weekend (12-10-2012 t/m 15-10-2012) een weekend weggeweest naar Sunparks Ardennen in Belgie. Toen wij hier aankwamen kregen we te horen dat er een probleem was met de televisie. De kabel was stuk die de ontvangsten regelen. Opzich is dit geen probleem maar wij hebben extra betaald (Villa Exclusive i.p.v. Villa Select) zodat we lekker in bed nog even tv konden kijken. De tv beneden deed het niet goed. (de afstandsbediening werkte niet) en boven kon je ong. 6 zenders ontvangen waarvan 1 Nederlands/Belgisch en 5 Duits. Dit is niet wat wij wilden maar ze konden er niets aan veranderen. Hier hebben we alleen wel €299 voor betaald en dat vinden we niet netjes bij wat ze zeiden dat er voor ons geregeld zou zijn. (boven en beneden tv dus genieten van luxe en topcomfort)

Desired solution:

Als we een deel van ons betaalde bedrag terug krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Sunparks

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Sunparks

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Sunparks posted

Sunparks

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met een compensatie geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of