Complaint: klachten over verblijf

user-58154 on 14 August 2011 about Sunparks in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn een midweek bij jullie op het park Kempense meren geweest en hebben het niet naar onze zin gehad in tegenstelling van vorig jaar op het park Nordseekuste(perfect)Bij aankomst erg vies smerig huisje heb eerst alles zelf schoon moeten maken,zelfs de vaat ondanks vaatwasser.Het bankstel was vuil en rook muf, het bankstel was ook niet bepaald comfort.Geen kasten op de slaapkamers die we konden dichtdoen. bijna geen verlichting in de gehele bungalow. Het douchegordijn was beschimmeld en niet fris.Het tuinmeubilair was niet om aan te zien als je daar op ging zitten dan kon je je kleren weggooien was erg groen en smerig.Daarna gaan zwemmen,we durfde onze spullen niet in de kluisjes te leggen ZO SMERIG en maar niet te spreken over de vloer,koud water in de douche’s.”s avonds lekker even wat drinken en eten op de plaza,het was 20.00 uur en konden niks meer bestellen alleen wat te drinken(het is hoogseizoen)en dat ook maar tot 22.00 uur.Dan voor de kinderen,er werd gewoon niks georganiseerd en niks te beleven op de Plaza,erg jammer want we hadden er heel veel zin in maar dit alles was een echte domper na een jaar hard werken.Dus kort gezegd veel te veel betaald voor deze vakantie.Wij hadden trouwens een Exclusive huisje maar wij vonden het niet exclusive,erg klein en onpraktisch ingedeeld.
Wij zullen in het vervolg geen gebruik meer gaan maken van de sunparks parken ( erg jammer )

Mvgr A.Lambregts

Desired solution:

met een nette correcte oplossing

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Sunparks

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Sunparks

Sunparks

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de gast onze excuses aangeboden en een cadeaubon.

All complaints of