Complaint: Onvriendelijke behandeling

user-199567 on 17 September 2013 about Sunparks in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hadden afgelopen week huisje 335 op sunparks ardennen. Helaas wordt er met klachten weinig gedaan zoals de verlichting achterlangs waar men moet parkeren. Met als gevolg dat ik woensdagavond mijn ipad was vergeten uit de auto meegenomen na een dagje weg. Door het ontbreken van de verlichting en de kuilen en gaten in de weg kwam ik ten val en werd de ipad beschadigd. Omdat wij de andere dag naar huis gingen en ik geen risico op nog een val die avond melde ik het incident bij uitchecken, daar werd bijna agressief gereageerd dat ik het die zelfde avond had moeten melden omdat ze dan hadden kunnen controleren, terwijl de lantaarns al langer niet branden en de kuilen ook al langer bestaan dus werd er niets mee gedaan dus ik kon gaan. Wij hadden dit maal huisje 335 en vroeg al bij aankomsten een ander huisje maar dat kon niet, dus omdat wij toch veel weg zijn hadden wij zoiets van laat dan maar. Maar de parkeerplaats tegen over het huisje voor laden en lossen werd geheel door auto’ s in beslag genomen ( helaas ook door landgenoten) zelfs zo erg dat als er een wegging er gauw een ander ging staan. S’avonds veel last van de autolichten gehad omdat men steeds weg ging en terug kwamen. Ook dit melde ik bij vertrek en gaf aan dat het al zou schelen als er net als bij alle andere huisjes er beplanting voor zou staan, En in het reglement staat dat men controleerde op het parkeren , ik heb nog nooit iemand gezien, maar toen werd gezegd ja daar kunnen wij dan niets aan doen en we kunnen het niet iedereen naar het zin maken. Hoe groot is de moeite om een klachten/ schade formulier te geven en wat beplanting te planten op z’ on park. Sorry maar deze keer was er totaal geen vriendelijk of behulpzaam persoon in de receptie terwijl er volgens mij een verantwoordelijke rondhing en mij negeerde. Maar het ergste is dat ze niet inzien dat door achterstallig onderhoud mensen schade oplopen!
En ik zal echt niet de enige zijn die klachten neerlegt.

Desired solution:

Dat met ieder geval een tegemoetkoming doen in mijn schade , ontstaan door hun achterstallig onderhoud.
Voor de oplossing 0 sterren!!! Moest iets invullen helaas maar moet 0 zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Sunparks about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Sunparks

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Sunparks

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Sunparks posted

Responded on 20 September 2013 at 11:17

Is geen oplossing geschiet, dus niet te vrezen.
Kreeg geen bericht van Sunparks wel van Center Parks wat ik raar bons.

Sunparks

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 17 september jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of