Complaint: Te veel aangerekend & villa niet klaar

user-26770 on 09 December 2010 about Sunparks in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige vrijdag (+/- 17u) heb ik telefonisch geboekt voor een villa in de Kempense meren. Uitdrukkelijk vermeld dat geen annulatieverzekering nodig was daar we nog diezelfde avond zouden toekomen. Uiteraard krijg je telefonisch niet alle details maar per mail wel (nadat je je kredietkaart hebt doorgegeven natuurlijk) en ik merk dat er toch 20€ aangerekend wordt voor annulatieverzekering. Die vrijdag snel ingepakt met 2 kinderen 1j en 3j zodat we daar om +/-9u zijn toegekomen, tijd om de kindjes in bed te leggen. Wat zien we dat de villa smerig is, vol ongedierte zit, geen van de paketten die we wel hadden betaald aanwezig waren, … De receptie gecontacteerd (kinderen sliepen reeds in de auto) die dit onmiddellijk de paketten (lakens, handdoeken, …) zouden brengen. Meer dan 30 minuten later nog niets, we zijn uiteindelijk zelf naar de receptie gegaan en pas om 10.30 lagen de kinderen in bed door de onkunde van het personeel van sunparks. Ze wouden wel die avond nog komen kuisen maar met slapende kinderen uitgesteld tot ‘s morgens. Geen enkele tegemoetkoming van het park voor zijn fout en daarbij nog teveel aangerekend, een schande en een klant minder!!! PS: Jullie internetsite om zelf te boeken werkt niet en jullie verplichten daardoor een betaalnummer te gebruiken (nog een schande)

Gewenste oplossing

3 nachten betaald en slechts 2 nachten in een villa geweest die in orde was, dus 1 nacht terugbetaald + terugbetaling van annulatieverzekering of een nieuw weekend aangeboden maar dan liever in een ander park dat wel in orde is!!!

All complaints of