Complaint: verkeerde telefonische informatie bij boeking, hierna lastig te herstellen

user-83869 on 15 February 2012 about Sunparks in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb telefonisch een boeking gemaakt. De telefoniste adviseerde om een comfort arrangement te nemen want dit zou maar 1 euro schelen. Mail met de bevestiging gekregen en het bedrag van het comfort arrangement klopte niet. Gebeld, het teveel betaalde bedrag zou al retour gestort zijn. Dit is dus niet zo. Weer bellen, extra kosten gemaakt.
Nu wil ik dus het comfort arrangement afzeggen en alleen een lakenpakket nemen omdat dit €81.30 scheelt. Nu krijg ik een mail dat ik dit alleen telefonisch kan wijzigen, dus weer extra telefoonkosten! en dit door foutieve informatie door de telefoniste anders had ik direct gewoon alleen een lakenpakket gekozen.

Desired solution:

gewoon via de mail het comfort arrangement afzeggen en niet telefonisch zoals verplicht is. Dan alleen een lakenpakket.
Tevens wil ik natuurlijk niet nog eens extra wijzigingskosten moeten betalen, want het is door foutieve telefonische informatie waardoor de boeking niet klopt

All complaints of