Complaint: Swarovski Heart Mini Pendant

user-85938 on 16 February 2012 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Online via www.swarovski.com heb ik een Heart Mini Pendant besteld, maar na een dag is de kleur er een beetje vanaf aan de achterkant. ik woon zelf in tilburg dus heb maar de swarovski winkel gebeld in tilburg. ze wouden mij niet helpen. ik moest van hun naar een andere swarovski winkel gaan zoals breda of eindhoven, dus ben maar naar breda gegaan en daar keurig geholpen, dus ben daarna via winkelmedewerkster die bij swarovski winkel werkt in breda achtergekomen dat ik dus ook in tilburg gewoon geholpen moest worden en dat ik niet de enige ben die zo door word gestuurd door swarovski tilburg. Heel onduidelijk en verwarrend. Als het mogelijk moet kunnen zijn in tilburg, dan moeten ze dit ook gewoon doen. Onnodig doorsturen bezorgd alleen maar frustraties.

Desired solution:

Ik heb heen en weer moeten reizen om zo geholpen te kunnen worden. Dit heeft mij veel tijd en geld (benzine) gekost. Ik wil hier een vergoeding voor.

Message from

12 years ago - Na de contactgegevens van de klant te hebben ontvangen door medewerking van klacht.nl hebben we reactie gestuurd aan de klant om te overleggen of er een schadeloosstelling kan plaats vinden ten aanzien van benzine geld. Tilburg 06 maart 2012

Message from

12 years ago - Klant heeft 30 Euro aan benzine verrreden, er vindt momenteel overleg plaats om tot een toewijzing te komen van de gemaakte kosten. Een voorstel wordt voorbereid ( Management Swarovski Tilburg concept-store ).

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Swarovski

All complaints of