Complaint: Swarovski ring

user-143025 on 19 November 2012 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb ook een swarovski ring, echter pas twee weken, gekocht op een cruise, vind dat voor zo’n dure ring schandalig, dat de zilverkleur al verdwijnt naar twee weken, heb een mail gestuurd naar swarovski, deze kunnen er niets aan doen, moet maar terug naar de winkel gaan, zal echter niet kunnen, aangezien je niet zomaar op een cruiseboot kunt stappen, heb trouwens ook geen certificaat gehad, en dit had volgens de mail met swarovski ook gemoeten, een bon kan ik ook niet overleggen, omdat het gebruikelijk is dat je een pasje op de boot krijgt, die gekoppeld is aan je creditkaart, en op de eindafrekening van de boot staat niet vermeld dat de aankoop gaat over een swarovski ring

Desired solution:

Mijn geld terug, of een vervangende ring, van de prijs van € 39,95, wat ik voor de ring betaald heb

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Swarovski posted

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U heeft ons een e-mail gestuurd met haar klacht over de ring. Wij hebben hierop geadviseerd een Swarovski verkooppunt met sieraden in het assortiment, te vinden op www.swarovski.com/boutiquefinder, te bezoeken en hierbij de originele aankoopbon of garantiecertificaat mee te nemen. U heeft aangegeven geen van beiden in bezit te hebben daar u slechts een overzicht ontving van alle creditcard afschrijvingen.
Swarovski heeft hierop geantwoord dat, indien op dit overzicht vermeld staat wat er is aangekocht, dit eveneens geldt als bewijs van aankoop en dat hiermee garantie geclaimd kan worden. Ook hebben wij u aangeraden dat, indien u informatie wenst te verkrijgen over de reden van het niet verstrekken van de aankoopbon en het garantiecertificaat, u zich het best tot de reisorganisator kunt wenden.

Helaas hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen op deze e-mail.

Wij zouden u graag van dienst zijn, echter een bewijs van aankoop is noodzakelijk. Hiermee wordt gezien dat het product is aangekocht bij een officieel erkende verkoper en dat de garantietermijn niet is overschreden.

Indien u nogmaals contact met ons wenst over dit onderwerp, nodigen wij u van harte uit ons van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur te bellen op telefoonnummer 0223 670570 of nogmaals een e-mail te sturen naar customer_relations.bnl@swarovski.com

All complaints of