My complaint:
Mijn zoon heeft van zijn vriendin, die studente is en voor haar heel veel geld was, een armband gekregen van edelmetaal. Helaas ging het er iets bij de sluiting stuk, zodat hij het niet meer kon dragen. Naar de Swarovskizaak gegaan in Alexandrium. Armband is opgestuurd naar Hoofddorp. Hij kreeg bericht terug dat het niet meer gemaakt kan worden. Waarom is ons onduidelijk? Swarovski verkoopt iets, maar als er iets aan mankeert, kan het niet gemaakt worden. Men verschuilt zich achter allerlei redenen en ik vraag me af of dit werkelijk Klantenservice is. Zo’n gerenomeerde zaak zou dit toch op moeten pakken en het op een andere manier op moeten lossen.Aangeboden door ons is om dan maar evt. een ander soort sluiting er op te zetten, maar dat was ook niet mogelijk. Deze armband is dus waardeloos geworden. Is er iemand die ons wel kan helpen?
Desired solution:
Een ander soort sluiting er evt. opzetten of geld terug (hij valt nog binnen de garantie tot decmeber 2013).