Complaint: Mevr. Wegkamp

user-199388 on 16 September 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wilde bij jan van Peer in Emmen op een slak een hoorntje weer op laten plakken en op een locomotief de pijp ik heb ze erbij gedaan ze hoefden alleen opgeplakt worden vroeger koste het bij hun 5,– euro nu voor de 2 dingen moest ik 25,– per stuk betalen dat is totaal 50,– dit is toch helemaal absurd, het slaat helemaal nergens op.

Desired solution:

Dat het weer opgeplakt wordt voor 5,-- euro per stuk zoals het eerder was.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Swarovski posted

Responded on 23 September 2013 at 12:10

Die 50,00 bleef zoals het was.
dus veel te duur.

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met onze consumentenservice. Per e-mail kan dit naar customer_relations.bnl@swarovski.com, telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 op 0223 670570

All complaints of