Complaint: Slechte kwaliteit en slecht service

user-145677 on 29 November 2012 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Anderhalf jaar geleden heb ik een ring bij swarovski gekocht, de bon heb ik overigens nog. Nu is de ring helemaal lelijk geworden (het zilver is eraf gebladerd). In amstelveen is mij verteld dat dit echt niet kon. Vandaag in alkmaar is me verteld dat dit niet onder garantie valt maar slijtage is, het is gewoon slechte kwaliteit!! Ook de service is zeer slecht, hoe ik vandaag werd behandeld in de winkel vind ik niet normaal voor een duur sieradenmerk.

Desired solution:

Een nieuwe ring of geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Message from Swarovski

11 years ago - Swarovski heeft op 26 november jl. een inhoudelijke reactie gestuurd per e-mail, waarin wij nader ingaan op ons garantiebeleid. Deze e-mail hebben wij vandaag nogmaals naar mevrouw doorgezonden.

Message from Swarovski

11 years ago - Onze reactie van 17 december om 10:02 betreft een andere klacht en is abusievelijk hier geplaatst.

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Daar u eveneens een e-mail naar customer_relations.bnl@swarovski.com heeft gestuurd, kiezen wij ervoor per e-mail op uw klacht te reageren. Dit hebben wij inmiddels gedaan.
Swarovski kan via deze weg niet beoordelen of de schade is veroorzaakt door een productie- of materiaalfout of dat er een andere oorzaak aan ten grondslag ligt.

All complaints of