Complaint: slechte service en garantie

user-133572 on 11 October 2012 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In 2011 heb ik een paar oorbellen gekregen van mijn partner. binnen een jaar wareneer uit 1 oordeel 3 steentjes. ik heb de oorbellen terug gebracht en ze werden terug gestuurd ter reparatie. Na 2 maand kreeg ik ze terug. Niet gerepareerd want verkleuring viel niet onder de garantie, nieuwe steentjes zouden qua kleur afwijken. Ik heb de verkoopster gevraagd hoe de verkleuring tegen gegaan kan worden. Dit wist ze niet. Ik gebruik geen haarlak , geen parfum op die plek , helemaal niets.
Ik vind dit geen service. Gewoon weggegooid geld.

Desired solution:

Goede reparatie of vervanging

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Inmiddels zijn we meer dan een maand verder en nog geen enkele reactie ontvangen. Zeer teleurstellend. Je betaald de hoofdprijs bij Swarovski maar van service hebben ze niet gehoord!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht is nog steeds niet opgelost. Ook al staat dit bij het bericht. Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling. Ik heb middels mail gereageerd. Ik kreeg een bevestigingsmail dat ze er naar streven om binnen 5 werkdagen te antwoorden. 21 november kreeg ik bericht, 23 november heb ik hier op gereageerd. En wederom tot op heden geen reactie. We zijn dus nu wel 15 werkdagen verder in plaats van 5.

Message from Swarovski

11 years ago - Swarovski heeft op 26 november jl. een inhoudelijke reactie gestuurd per e-mail, waarin wij nader ingaan op ons garantiebeleid. Deze e-mail hebben wij vandaag nogmaals naar mevrouw doorgezonden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Swarovski posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Klacht niet opgelost. Swarovski doet geen moeite.

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben per e-mail contact opgenomen met mevrouw om tot een oplossing of, indien dit niet mogelijk is, een duidelijke uitleg van onze kant te komen.

Swarovski Customer Relations is op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0223 670570 en buiten kantoortijden altijd per e-mail via customer_relations.bnl@swarovski.com. Indien u liever een brief stuurt, is ons adres:
Swarovski Benelux
t.a.v. Customer Relations
Postbus 83
1780 AB Den Helder

Wij trachten iedere vraag binnen 48 uur te beantwoorden. Klachten die ons via andere wegen bereiken nemen langere tijd in beslag.

All complaints of