My complaint:
In de afgelopen 2 jaar heb ik van mij vriend een ring en een collier gekregen. De ring is helemaal bezet met kleine steentjes, echter na een korte tijd viel er al 1 steentje uit. Ik heb de ring toen terug gebracht ter reparatie, wat gratis was omdat het nog in de garantieperiode viel.
Eind april viel er uit zowel het collier als de ring een steentje uit, ik heb ze beide teruggebracht ter reparatie. Toen ik beide sieraden 3 juni ophaalden waren ze wel gerepareerd, alleen niet op de goede manier. Op de ring was een nieuw steentje opgezet, terwijl alle steentjes erin vast zitten. En het was bovendien nog een verkeerde maat steentje ook!
Het collier was ook niet mooi gerepareerd, er zat een nieuw groen steentje in, terwijl alle steentjes zilverkleurig zijn! Hoe kan iemand dit nou niet gezien hebben?
Ik vertelde het personeel dat ik het er niet mee eens was, en ze gelijk nog eens ter reparatie wilde stellen. Dit mocht, maar toen ik naar buiten liep kwam ik erachter dat ik zonder enig bewijs van inname was weggelopen. Ik ben weer terug gegaan. Blijkbaar ging er ineens een lichtje bij het personeel branden en kreeg ik ineens een nieuwe ring en een nieuw collier!
Het personeel wist weinig af van wat er moest gebeuren, ze hebben mijn oude bonnen en garantiebewijzen ingenomen. Ook heb ik geen nieuwe garantiebewijzen gehad.
Bij elkaar heb ik anderhalf uur in het filiaal staan wachten op iets wat binnen 5 minuten opgelost kon zijn.
Desired solution:
Beter opgeleid personeel en meer duidelijkheid over de situatie. Ook bij reparaties vind ik dat het personeel ook zelf kan kijken of het er normaal uitziet