Complaint: vaste armband met steekslot

user-169600 on 26 March 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nog geen twee jaar geleden en armband gekregen voor verjaardag. Nu blijkt het steekslotje gebarsten. Verkoopster beweert dat het niet meer herstelbaar is. Moet de armband maar wegdoen. Kan dit zo maar Heeft 200 euro gekost. Ben wel uit Belgie maar misschien heeft u een klachtendienst van Swarovski war ik me kan melden.

Desired solution:

Slot gereparerd of nieuwe armband.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Swarovski posted

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U kunt ons bereiken via customer_relations.bnl@swarovski.com of telefonisch vanuit België op 024 633 048, vanuit Nederland op 0223 670570. Wij staan op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur tot uw beschikking.

All complaints of