Complaint: Verkleurde ring

user-183399 on 11 June 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Van mijn vriend heb ik 3 jaar geleden een ketting gekregen van swarovski nooit problemen mee.
Vorig jaar heb ik een ring gekregen (een dubbele ring)
Nu is het zilver er bij 1 ring helemaal af en zie je dus gewoon het bronze gedeelte.
Hiermee ben ik naar de winkel gegaan waar ze hem ging oppoetsen. Terwijl ik haar vertelde dat ik die poetsdoek zelf ook heb en het niet werkt.
Met dit verhaal kon ze niks en ik kon dus gelijk weer vertrekken.
Deze ring heeft 90 euro gekost.. ik verwacht dat daar een goeie kwaliteit achter zit.

Desired solution:

Passende oplossing.
Nieuwe ring - vergoeding.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com.

All complaints of