Complaint: voor de derde keer steentjes uit m’n ring

user-181703 on 02 June 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In Januari van dit jaar een ring gekregen van mijn vriend. Al na een maand was er een steentje uit. terug gebracht, en ze zeiden je krijgt een nieuwe binnen 10 dagen. die 10 dagen werden 4 weken. wel een nieuwe ring gekregen. enfin, een week of 8 later, weer een steentje eruit.. ik baalde als een stekker want ik moest weeeeer terug. juwelier zei,’we sturen de ring weer op’.. dit keer geen 4 weken maar 3 weken verder. ik zou een nieuwe ring krijgen, alweer. ik haal mijn ring op en zie dat het geen nieuwe is, steentje is vervangen. aangezien het kleurverschil. prima, ik was allang blij dat ik hem weer had. nu kijk ik van de week naar mijn ring, en wat zie ik? jaa, 3 steentjes eruit.. ik wordt hier zo kwaad om. ik heb totaal geen plezier van mijn ring! dat zou dus betekenen dat ik weer terug moet. hoelang moet dit zo doorgaan? ik ben zuinig op m’n ring, met sporten, douchen,slapen doe ik hem af.. ik heb swarovski gemaild, maar krijg geen antwoord. schandalig!! wat moet ik nu? geld terug vragen of andere stappen ondernemen? groetjes Amanda

Desired solution:

ik zou graag mijn geld terug willen t.w.v. 90 euro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com .
Bij goede ontvangst van uw e-mail ontvangt u te allen tijde binnen enkele minuten een geautomatiseerde ontvangstbevestiging.

All complaints of