My complaint:
In ieder item over Sylvie wordt zij vd Vaart genoemd. Maar volgens mij is zij gescheiden van Rafael vd Vaart. Waarom wordt haar meisjesnaam -Meys- dan niet gebruikt.
Desired solution:
In elk artikel haar bij haar meisjesnaam noemen!!!
In ieder item over Sylvie wordt zij vd Vaart genoemd. Maar volgens mij is zij gescheiden van Rafael vd Vaart. Waarom wordt haar meisjesnaam -Meys- dan niet gebruikt.
In elk artikel haar bij haar meisjesnaam noemen!!!
Message from from Klacht.nl
13 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Telegraaf
Message from from Klacht.nl
13 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf