My complaint:
beste heer Paradijs,
Vanaf dat wakkernederland is ontstaan gaat het mis met onze rekening van de telegraaf Iedere keer heb ik gebeld dat jullie administratie de rekening stuurd en ook automatisch afschrijft met het gevolg dat er dubbel betaald wordt om van de ellende af te zijn hebben we afgelopen donderdag besloten om het dan toch maar automatisch af te laten schrijven wat schetst mijn verbazing op 27/8 en op 3/9 wordt het lidmaatschap afgeschreven Wij komen hierdoor in financiele problemen en dit is nu echt de laatste keer dat ik dit schrijf want anders schrijf ik naar Radar want we pikken dit niet meer. Graag willen we het laatste bedrag onmiddelijk terug gestort hebben Vriendelijke Groet H.Baaren Janssen
Gewenste oplossing
Binnen een dag het geld terug storten

