Complaint: Batterij telefoon is stuk

user-46177 on 13 December 2013 about T-Mobile in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben zeer onbeschoft behandeld door één van uw medewerksters. De batterij van mijn telefoon loopt snel leeg. Bij het vorige contact dat ik had werd de indruk gewekt dat als ik na een harde reset geen resultaat zou hebben een nieuwe batterij opgestuurd zou krijgen. Het probleem was niet opgelost dus ik belde opnieuw. Ik zou doorverbonden worden en toen werd de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en toen kreeg ik mevrouw M aan de telefoon. Dit keer mocht ik mijn telefoon opsturen en dat gaat dan DRIE WEKEN duren? Wilt u dat niet mevrouw? Nou dan wordt uw telefoon toch niet gerepareerd??? Er zit helemaal geen batterij in uw telefoon!! Wat is dat voor een antwoord. Ik heb die telefoon nodig voor mijn werk, heb geen vaste lijn, heb een moeder in het verzorgingshuis en dan drie weken onbereikbaar???? Wat is dat voor garantie en al helemaal wat voor manieren behandelen is dit?????

Ik graag teruggebeld worden door iemand anders dan het callcenterum. Dit is ongehoord!

Desired solution:

Telefoon is nog in garantie dus een nieuwe of andere acceptabele oplossing

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about T-Mobile

All complaints of