Complaint: Tablet, tekenen voor ontvangst?

user-197245 on 04 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enige tijd terug heb ik bij een online webshop een tablet besteld. Deze tablet zou op 19-7 zijn geleverd. Er was enige verwarring m.b.t. mijn huisadres en postcode waardoor het pakketje bij de overburen bezorgd zou zijn. Geen probleem, kan gebeuren.

Overburen hadden pakketje echter niet ontvangen. Na veelvuldig vragen bij webshop en Selektvracht kreeg ik het volgende antwoord van Selektvracht. Ik citeer:

Het pakket is bezorgd op postcode/huisnummer: ***** **.

Volgens onze gegevens is het pakket daar achter op de tuintafel gezet en is er een kennisgeving in de brievenbus achtergelaten op het bezorgadres.

De buren hebben geen pakket en geen kennisgeving ontvangen. De buren welke ik 100% kan vertrouwen. Selecktvracht niet.

NB: geld is overigens teruggestort door webshop. Webshop is dus ook een product kwijt waar niet voor is betaald.

Desired solution:

Een excuus zou op zijn plaats zijn.

En een aanpassing in beleid dat dergelijke pakketten NIET op tuintafels worden neergezet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of