My complaint:
Ik heb in januari een fikse tandartsrekening gehad die niet meer werd vergoed omdat ik aan mijn maximale vergoeding zat voor 2012. Ik probeerde met FaMed een betalingsregelingte treffen maar ik kon alleen maar in 8 termijnen betalen. Dit waren voor mij te grote termijnen en kon ik dus ook niet betalen. Fa Med wilde niet bewegen. Toen heb ik hier een klacht ingediend. Ik werd keurig door FaMed gebeld. Zij hadden de oplossing. Ik moest wachten tot de rekening zou worden overgedragen aan hun incassobureau. Ze beloofde dat alleen het basisbedrag in rekeninggebracht zou worden. Met het incassobureau kon ik wel een betalingsafspraak maken met meerdere, kleinere, termijnen. Nu blijkt, bij het ontvangen van de rekening van het incassobureau, dat ze toch gewoon incasso- en administratiekosten in rekening hebben gebracht! Fa Med is hun belofte dus niet nagekomen!
Desired solution:
Fa Med treed in contact met hun incassobureau en zorgen ervoor dat e incassokosten worden ingetrokken, zoals beloofd door Fa Med!!