Complaint: tandartsverzekering

user-41614 on 23 February 2011 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

begin 2011 ben ik een aantal keer behandeld bij een tandarts, tot mijn grote verbazing kreeg ik rekeningen gepresenteerd waar niets van vergoed werd en dus het hele bedrag zelf moest betalen, na bellen en mailen met zilveren kruis achmea (voorheen Groene land achmea) wisten zij mij te vertellen dat ik niet aanvullend verzekerd ben voor de tandarts, zij moeten mij hier voor mijn 22ste verjaardag een brief over gestuurd hebben, dus ik vraag ze vriendelijk naar een kopie van die brief en het adres waar ze deze dan wel naar toe gestuurd hebben, het antwoord is:Tot mijn spijt is het niet meer mogelijk om een kopie aan te maken van een
brief die wij voor 2008 verstuurd hebben.
Je kunt je voorstellen dat ik echt heel erg kwaad ben op zilveren kruis, mijn hele leven lang ben ik al bij deze baggermaatschappij verzekerd, betaal alle rekeningen netjes, maar als je ze dan een keer nodig bent, geven ze niet thuis en trekken overal de handen vanaf!!!!Voor 2012 kan ik wel een aanvullende tandartsverzekering krijgen, maar 2011 niet meer, dat had ik dan voor 31 januari aan moeten geven!!!! Dit is de mail die ik vandaag ontving:

Bedankt voor uw e-mail van 22 februari. Graag geef ik u mijn reactie.

Tot mijn spijt kan ik hierdoor niet bewijzen dat wij deze brief verstuurd hebben, of naar welk adres. Ik kan u dan ook niet meer verder helpen.

Ik ga ervan uit dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.

Gewenste oplossing

Ik zou het niet meer dan billijk vinden om de aanvullende verzekering wel in 2011 in te laten gaan en excuses voor de slordige service naar hun klanten toe.

All complaints of