Complaint: tarief verhoogd nadat ik 2 weken ben aangesloten!

user-88079 on 01 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mij op 21 december 2011 aangemeld voor internet + onbeperkt bellen voor een maandelijks tarief van € 40,-. Dit is op de 21e december door Kpn bevestigd en op 13 januari kreeg ik een mail dat per de 13e alles was geactiveerd. Nu krijg ik een nota van Kpn met een tarief van € 45,- per maand. ik heb hierop gereageerd en kreeg de volgende mededeling:

> KPN heeft vanaf 3 januari 2012 naar alle klanten een brief met informatie over deze prijswijziging verstuurd.
> Onverhoopt heeft u deze brief niet ontvangen.
> De abonnementsprijs van InternetPlusBellen en de overige beltarieven blijven ongewijzigd. Daarnaast wijzigt het maandelijkse tarief van de BelOnbeperkt Altijd.
> Vanaf 19 februari 2012 gelden de volgende tarieven:
> BelOnbeperkt Altijd: EUR 15.00 per maand.
>
Kpn vind dat ik maar accoord moet gaan met bovenstaande. Ik vind dat Kpn mij hiervan op de hoogte had moeten stellen voordat alles geactiveerd werd. Ik ben tenslotte een nieuwe klant. Het is te belachelijk voor woorden dat 2 weken na activering van mijn abonnement het tarief verhoogd wordt met 11%.

Desired solution:

tarief van € 40 voor internet + altijd onbeperkt bellen

All complaints of