Complaint: te hoge eindafrekening

user-7042 on 30 January 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

laat ik beginnen met hoe ik bij de NEM ben gekomen. Ik werd gebeld, ik werd overrompeld met tegen inkoopsprijs nergens goedkoper gelijk bandje opnemen. Ik zou nog af kunnen zeggen. Ik kreeg contract thuis, ik heb niet getekend ik heb gebeld en gemailt en contract ongetekend teruggestuurd dat ik niet wilde. Toen ik in het contract zag dat het voor 3 jaar was.

Ik kreeg een bevestiging op de site, dat d email verstuurd was. Toen ik eindelijk iemand te pakken kreeg zeiden ze dat ze de mail en contract niet ontvangen hadden mijn telefoontjes waren niet doorgekomen. 1 maar en het was al te laat om op te zeggen. Ik heb nog verschillende brieven gesturud maar ik kreeg telkens een standaard brief terug met welkom bij NEM.

Nu krijg ik een eindafrekening en moet 989,91 euro bij betalen. Ik heb bij de ENeco en Greenchoice in al mijn jaren nog nooit hoeven bijbetalen en zeker niet zoveel.

Ik krijg niemand aan de telefoon want ik hang na 10 minuten wachten toch echt op

Gewenste oplossing

Als mijn eindafrekening nagekeken en gecorrigeerd wordt. Als mijn contract beindigd wordt

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of