Complaint: Te hoge eindafrekening

user-144642 on 26 November 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hoe kan ik in godsnaam een eindafrekining van 800 euro krijgen als ik 2 van de twaalf maanden thuis ben.
Ik betaal 90 euro per maand aan energiedirect,mijn vloerverwarming heeft het in een jaar twee maanden gedaan,de grootste stroomvreter,en toch zo een achterlijke afrekening krijgen?
Ook vraag ik me af hoe het met de facturatie van hun zit,als ik een factuur stuur naar een klant en deze wordt niet betaald,dan moet ik er nog 1 sturen,dan een aanmaning en dan een incasso bureau.Geldt dit niet voor elk bedrijf in Nederland?

Desired solution:

Het zou mooi wezen als allee energiebedrijven en telefoon maatschapijen eerlijke prijzen hanteren,dan is de "crisis" een stuk makkelijker te overleven.
Als je een klein rekensommetje maakt,zijn deze twee genoemden,de enige bedrijven die alleen maar beter worden van de crisis.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste klant, Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd via klacht.nl. We hebben je ook meerdere malen geprobeerd te bellen. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken. In de e-mail die ik je heb gestuurd staat meer uitleg. Met vriendelijke groet, ^Renske energiedirect.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste klant, Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd via klacht.nl. Dezelfde e-mail heb ik ook verzonden naar het bij energiedirect.nl bekende e-mailadres. In de e-mail die ik je heb gestuurd staat meer uitleg. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik ga de klacht hier op het forum nu op opgelost zetten omdat ik zeker weet dat we er samen uit komen. Mochten er onverhoopt toch nog vragen of problemen zijn, geef ze gerust aan, we helpen je graag verder. Met cvriendelijke groeten, Lisette

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is op dit moment weer overleg tussen energiedirect.nl en de klant. We hebben er alle vertrouwen in dat we deze klacht naar tevredenheid op kunnen lossen. Vandaar dat we de klacht op dit forum sluiten.

All complaints of