Complaint: te korte/ontbreken stofzuigerstang

bykay on 15 September 2011 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begon juli 2011 kochten we bij de Makro in NIjmegen een AEG ergo essence stofzuiger. We merkten al direct dat de stofzuigerstang erg kort was, dachten in eerste instantie dat dit hoorde, totdat een collega vertelde dat er dus een onderdeel: ‘een stuk stofzuigerstang’ ontbrak. Via de site van AEG kunnen we geen vraag of klacht plaatsen. Ik hoop dat het zo opgelost kan worden.

Desired solution:

Het onderdeel opgestuurd krijgen, zodat we de stofzuiger compleet hebben.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer of mevrouw Poelen,

Hierbij kunnen wij u informeren dat wij uw klacht hebben door gestuurd naar de klachtenafdeling van het Makro Customer Service Center, met het verzoek de behandeling over te nemen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Jolanda Oversloot
Makro Customer Service Center
Postbus 159
2290 AD Wateringen
tel. 0900 2025300 (€ 0,25 per minuut)
Mailto: contact@makro.nl

All complaints of