My complaint:
Onlangs heb ik tot mijn spijt, mij weer over laten halen een abonnement op de telegraaf te nemen .vorig jaar kwam de krant steeds te laat.Nu is het weer hetzelfde.Ik moet om 7 u.weg terwijl de krant tussen 7.30u en 7.45u komt Dit heb ik geconstateerd toen ik vrij was.
Gewenste oplossing
Op tijd komen of ik zeg mijn abonnement weer op

