Complaint: Te late en overvolle bussen

user-125974 on 05 September 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

4 september, was de bus van 10:05 overvol. Hierbij heb ik het over bus 74. Ik stapte op bij busstation Viersprong in Eibergen.
Later op de dag, zou ik met de bus terug gaan van Centraal Enschede naar Viersprong in Eibergen. Deze bus was meer als 10 minuten te laat.
Vanmorgen zou ik bij de Viersprong in Eibergen opstappen om 9:35. Deze bus kwam pas na 9:45 en zat overvol en reed langs de Viersprong zonder mensen erin te laten. Hierdoor zou ik te laat zijn gekomen op school als ik geen ander vervoer had kunnen regelen. Daarnaast was ik verplicht om op school te zijn vanwege verplichte lessen.

Desired solution:

Ik (en veel anderen) zouden het fijn vinden als er extra bussen worden ingezet, vooral 's morgens is het vaak erg druk met studenten die naar school moeten in Enschede.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from Arriva

12 years ago - Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren. Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of