Complaint: Te late levering, incompleet, onvolledig en geen terugvordering geretourneerde artikelen

user-178789 on 17 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De titel dekt eigenlijk wel de lading. Ik heb weken moeten wachten op een levering. UIteindelijk heb ik deze ontvangen, maar incompleet. Voor de 2 missende artikelen heb ik meerdere malen contact gehad. Uiteindelijk ontving ik het geld retour van deze artikelen zonder dat ik de bestelling had geannuleerd. VAn de incomplete levering heb ik 3 artikelen gehouden en betaald. De 2 overige artikelen heb ik geretourneerd. Ruim een week geleden heb ik gebeld dat dit ik dit bedrag nog steeds niet retour heb ontvangen. Ik zou na een week een reactie ontvangen. Inmiddels zijn we ruim een week verder en ik heb nog steeds niet vernomen. Ik wacht op 67.90 euro.

Desired solution:

Ik wil binnen 2 werkdagen mijn geld teruggestort hebben op mijn rekening en verder laat ik het aan Zalando over wat zij doen om mij als klant te behouden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte meneer/mevrouw, Onze oprechte excuses voor de vertraging rondom het terugboeken. U heeft vandaag een e-mail gekregen ter bevestiging van de creditatie van het openstaande bedrag. Afhankelijk van uw bank zal het bedragen binnen 6 werkdagen te zien zijn op uw rekening. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U heeft vandaag een e-mail gekregen ter bevestiging van de creditatie van het openstaande bedrag. Afhankelijk van uw bank zal het bedragen binnen 6 werkdagen te zien zijn op uw rekening.

All complaints of