Complaint: Te veel geincaseerd

user-181134 on 29 May 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn eerste rekening van Youfone ontvangen en ik ben nu al ontevreden. Heb een contract van 21 euro per maand. Ik ben NIET over mijn bundel heen, dat kan Youfone ook zien. Maar ik krijg wel doodleuk een rekening van 30,90 euro. Ik heb gevraagd waar die extra 10 euro vandaan komt en ik kreeg een heel vaag antwoord. Ik begin nu erg te twijfelen aan mijn abonnement. Had ik dit geweten dan had ik nooit een jaarcontract afgesloten.

Desired solution:

Terugboeken van te veel betaald bedrag

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft zijn/haar eerste factuur ontvangen en betaald de abonnementskosten voor ongeveer 1,5 maand omdat de simkaart halverwege de maand april actief is geworden. Met de volgende facturen betaald de klant enkel de abonnementskosten voor 1 maand.

All complaints of