Complaint: Te veel geïncasseerd

user-182331 on 05 June 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 15 april kreeg ik een factuur van 42,60 euro. Door een fout van youfone werd er 42,60 – 18,20 = 24,40 euro te veel afgeschreven. Dezelfde dag heb ik youfone gebeld om dit te melden. Ik kreeg toen de bevestiging dat ik het geld terug zou krijgen bij de volgende factuur. Later besefte ik me pas dat mijn abonnement was afgelopen dus ik stuurde online een ticket dat ik het geld zo spoedig mogelijk wou zien verschijnen op mijn rekening. Dit zou binnen twee weken zijn zeiden ze op 3 mei (ticket 265518).
Ik wachtte twee weken af maar er verscheen geen geld op mijn rekening. Op 17 mei stuurde ik weer online een ticket. Op 24 mei kreeg ik een mail terug dat dit niet hoort en dat ze contact opnamen met de financiële afdeling. Ik zou dan uiterlijk 28 mei horen hoe het verder zou gaan (ticket: 269729). Het is nu onderhand 5 juni en ik heb nog steeds niks gehoord. En daar bovenop kan ik online oook geen ticket meer versturen als niet-klant van youfone wat eerder wel kon. Omdat ik al 7 euro kwijt ben aan de klantenservice ga ik die niet meer bellen.

Desired solution:

Terugboeken van te veel geïncasseerde geld zo spoedig mogelijk.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant zal alsnog de creditering ontvangen binnen 14 werkdagen.

All complaints of