My complaint:
Wij hebben ons abbonnement voor het familie pakket voor twee jaar verlengt voor € 14.25 per maand, maar ze berekenen € 14.95 per maand per 1 maart 2011 voor de maand februari was ons abonements geld voor het familie pakket € 13.50 per maand, maar hier gaan ze opeens ook 14.95 per maand berekenen. Bij het verlengen van ons abonnement conden we ook een HDTV pakket voor 3 maanden op proef nemen en als hhet beviel dan werd dat voor een jaar abonnement.
Inmiddels hebben we het HDTV pakket op gezsegt omdat we het Signaal pas 14 februari 2011 konden ontvangen na 3 telefoontjes terwijl ze het proefabonnement van af 1 februari in rekening brengen, maar we ontvangen het nog steeds ondanks dat we schriftelijk/telefonisch hebben gereageerd. Wij frijgen totaal geeen reactie van hun.
Je kunt zeggen dat je een overeenkomst zwart op wil hebt voor die bedragen maar hun houden steevast aan de € 14.95 per maand en goeien het argument op het HDTV pakket en zeggen dat we het abonnement hebben gewijzigt en dat we dan ook het nieuwe tarief moeten betalen.
Nou dit staat toch echt niet in de brief met aanbieding en de overeenkomst die we met hun hebben afgesloten.
Wij hebben per direct om een credit nota geeist. Ikoverweeg dus ook om juridische stappen naar ze te ondernemen.
Silvia C.
Gewenste oplossing
Ik wil per direct een creditnota voor het teveel betaalde bedrag dat ze in rekening hebben gebracht en wil dat ze het juiste bedrag in rekening brengen zoals we met hun zijn overeengekomen. Tevens wil ik dat ze het HDTV pakket uit onze overeenkomst verwijdefen, hier willen we geen gebruik van maken.

