Complaint: tegenstrijdige verhalen en te laat bezorgen een uur

user-102636 on 12 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

voor de tweede keer hetzelfde probleem bestelling gedaan bij wehkamp zou op zaterdag 12 mei geleverd worden tussen 9 en 13.oo uur niemand geweest zit je voor niks te wachten terwijl je graag naar je schoonmoeder in het ziekenhuis wilt. ze zouden op deze ook een retour meenemen komen ze net aan om 14.00 uur een uur te laat mevrouw van selektvracht zegt nee hoor we bezorgen tot 14.00 uur terwijl wehkamp zegt tussen 9 en 13.00 uur wat is nou correct

Desired solution:

bezorgkosten retour 5.95

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ik vind dit geen oplossing omdat dit niet de eerste keer is en zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem.Het lijkt wel een chronisch probleem bij selektvracht en daarbij heb ik geen excuses ontvangen

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of