Complaint: tegenvallende vakantie

user-206945 on 20 October 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hadden een vip huisje geboekt met broodjes krant enz.Eenmaal aangekomen in Frankrijk blijkt dat er geen vip huisjes zijn laatstaan de extra s Verder stond het gras een meter hoog en onze kleindochter liep erdoor en was ineens weg er liep nl een sloot van een meter diep tussen het gras achter het huisje.Het eten dat je er in de supermarkt kunt kopen (dilicatessen winkel) is poep duur en bijna geen normale boodschappen.Savonds om half negen is alleen de bar nog open verder is er niets te beleven.De fietsen en golfkarren komen met een vaart van de berg als voetganger moet je soms vrezen voor je leven.Verder word er alleen maar frans gesproken een andere taal kent het personeel niet .Je moet alles zelf uitzoeken wat er in het park te doen is want van een agenda hebben ze nog nooit gehoord.Een kind onvriendelijk park levensgevaarlijk zelfs.Kortom een slecht park waar je als vakantieganger niet als koning behandelt word

Desired solution:

Er had op zijn minst een excuus kunnen komen maar het enigste wat center park gezegd heeft is u moet komen wanneer de medewerkster er is die nederlands spreekt.Wanneer dat is weet je niet want alles word in het frans aangegeven en engels spreken ze niet.En onze kleindochter had maar niet in het gras moeten lopen dan was ze niet in de sloot gevallen.Het minst verwacht ik een tegemoetkoming als we nog eens gaan maar zolang dit niet geregeld is geen center parks meer voor ons.Terwijl we er toch altijd leuke vakanties hadden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 21 October 2013 at 21:18

er is niets opgelost we gaan gewoon niet meer naar centerparcs als ze zo met hun klanten omgaan we zoeken wel een andere organisatie

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 21 oktober jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of