My complaint:
Ik heb zojuist 30 min aan de telefoon gehangen met Tele2 waarbij je het gevoel krijgt dat ze op een aardige manier een vertragingsstrategie gebruiken om je zolang mogelijk aan de telefoon te houden. Bij een efficiënte aanpak was het gesprek in 5 hooguit 7 min afgerond. Ik heb tussendoor nog 5 min in de wacht gestaan om doorverbonden te worden naar een andere afdeling. Eind van het liedje is dat er niets is opgelost, maar als het goed is in gang is gezet. Voorafgaand aan het gesprek had ik aangegeven dat ze mochten bellen ivm klanttevredenheidsonderzoek. Ik ben na afloop 2 keer gebeld, kreeg een bandje waar ik 1 moest indrukken om mee te werken. Beide keren kreeg ik het bericht dat de invoer niet herkend was en ik een 1 moest indrukken om te starten. Nadat opnieuw gedaan te hebben werd de verbinding verbroken. Inmiddels heb ik reuze spijt ooit overgestapt te zijn op Tele2.
Desired solution:
Ik zou tevreden zijn als mijn problemen opgelost zouden worden en een deel van de telefoonkosten voor rekening van Tele2 worden genomen.