Complaint: Teveel gefactureerd

Coraggioso on 15 December 2013 about Tele2 in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds September 2013 dubbele kosten gefactureerd. Hiermee bedoel ik dat mijn Belbundel/Internetbundel verrekend worden. In September alleen de internetbundel. Dit gaat normaal gesproken over +- €46,00 in de maand voor beide bundels, waar nu +- €90 word gefactureerd. Zag eind November het factuur in van Oktober 2013, zag hier dat er dubbel gefactureerd werd. Meteen met de klantenservice gebeld, met de vraag wat hier aan de hand was, toen gaf hij mij de bovenstaande uitleg. Hij zei daarna dat hij dit zou inwilligen bij de Financiële-afdeling. Helaas is er tot nu toe niks veranderd. Kreeg vandaag 9 December 2013 opnieuw een factuur waar ook alles weer dubbel gefactureerd is. Opnieuw gebeld en uitgelegd hoe het zat, deze zei “onze Financiële-afdeling heeft een achterstand, maar het is doorgegeven hoor!” Dit bedrag word dus ook deze maand weer van mijn rekening geschreven, wat ik absurd vind.

Desired solution:

Het terug betalen van de extra gemaakte kosten en een vergoeding!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Tele2 about your complaint

All complaints of