My complaint:
Wij worden voortdurend lastig gevallen door een callcentre van de telegraaf , we hebben al tig keer aangegeven dat wij niet gebeld willen worden maar dat schijnt niet aan te komen bij de heren en dames van het callcentre
Gewenste oplossing
ophouden met lastig vallen van consumenten!!!

