Complaint: telefonisch lastig vallen

user-20479 on 02 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij worden voortdurend lastig gevallen door een callcentre van de telegraaf , we hebben al tig keer aangegeven dat wij niet gebeld willen worden maar dat schijnt niet aan te komen bij de heren en dames van het callcentre

Gewenste oplossing

ophouden met lastig vallen van consumenten!!!

All complaints of