Complaint: Telefonisch niet bereikbaar

user-115333 on 14 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op de door Selektvrachtbriefjes achtergelaten gele briefjes stond vermeld dat er niemand thuis was. Dit was overigens wel het geval, maar mijn moeder zit in een rolstoel en heeft wat meer tijd nodig om bij de ontvangstmelder te komen. Ik heb daarom het telefoonnummer 0499-490911 gebeld op meerdere momenten tussen 9-17 uur op verschillende dagen. Er wordt echter in het geheel NIET opgenomen. Ik vind de bereikbaarheid dan ook beneden alle peil.

Desired solution:

Gewoon zorgen dat de telefoon opgenomen wordt. Dan had ik kunnen doorgeven dat de bezorging van het pakje op nr. 22 afgegeven kon worden door via de voorzijde van het appartementengebouw naar nr. 22 toe te lopen ipv op de centrale bel te drukken. Mocht dat niet lukken bevindt zich vlak naast nr. 22 een zorgprogramma waar altijd toegang is en waar dit pakje ook gewoon afgegeven kan worden.
06-47942423

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Wij hebben het verzoek van de klant doorgezet naar het depot met her verzoek hier voortaan rekening me te houden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of