Complaint: Telefonisch slecht berijkbaar

user-67681 on 31 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een aanbieding gekregen voor een musical en kan alleen telefonisch bestellen ik heb gisteren op verschillende tijden gebeld maar kreeg telkens te horen dat vanwege de grote drukte de wachttijd langer dan 5 min. Bedraagd. Vandaag meteen in de ochtend gebeld met als zelfde resultaat.

Desired solution:

Duidelijkheid! Wat is langer dan 5 min. 10? 20 ? Je weet het niet en betaal je al een volle minuut bij elke poging want dan kost het me nu al heel wat geld.
De oplossing zou zijn als je ook met een aanbieding via internet kan bestellen of gewoon eerlijk zijn. Want ik krijg het gevoel onnodig op kosten te worden gejaagd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of