My complaint:
Een aantal maanden geleden werd mij telefonisch de aanbieding gedaan van 1 maand gratis bel-vrij-altijd. Hier ben ik na aandringen uiteindelijk toch op in gegaan. Na een geruime tijd wilde ik deze opzeggen maar was ik mijn wachtwoord vergeten en kon deze niet achterhalen. Uiteindelijk op 10 januari moest ik via e-mail mijn gegevens doorsturen en zou ik per brief een nieuw wachtwoord krijgen. Niet gebeurt. Zojuist eindelijk de helpdesk aan de telefoon gehad en nu blijk ook nog eens dat het voordeel op een verkeerd telefoon stond en ik er dus in al die maanden niets aan gehad heb, (aan de telefoon werd hier niet naar gevraagd bij de aanbieding, terwijl hij wel in mijn gegevens kon kijken want ik zou een paar euro meer ver-bellen dan dat het voordeel zou kosten.) De meneer van de help desk vertelde mij dat KPN hier coulance regelingen voor had en dat het te veel betaalde terug gestort zou worden. Hij verbond mij door met de desbetreffende afdeling, die mij vervolgens vertelde dat ze mij niet verder konden helpen, punt.??
Desired solution:
Een tegemoetkoming voor de teveel betaalde kosten van het bel-vrij-altijd-voordeel waar ik dus totaal niets aan gehad heb.