My complaint:
Ca 1 jaar geleden werd ik gebeld door een medewerker van canaldigitaal. Omdat ik een trouwe klant was mochten ze mij een aanbieding doen voor een aantal maanden gratis HDTV en het family pakket. Daar ik canaldigitaal alleen tijdens de zomermaanden in gebruik heb voor mijn ouders op de camping heb ik aangegeven dat dat geen zin had. Er werd toen verteld dat het gratis was en dat je er ook kosteloos vanaf kon. Ik heb aangegeven dat ze de aanbieding maar per post moesten opsturen. Dat deed men niet, maar er zou wel een schriftelijke bevestiging komen en dan kon je direct opzeggen. Nooit een bevestiging ontvangen en doordat ik zelf nooit op de camping kom ook nooit iets gekontroleerd. Maar doordat ik een bevestiging heb ontvangen was ik ervan uitgegaan dat het hele verhaal, omdat ik het eea op papier wilde hebben, niet door was gegaan. Totdat ik plotseling meer moest gaan betalen. Uiteraard ga je dan bellen. Dan krijg je te horen dat ze nooit iets bevestigen. Dan vraag je het telefoongesprek op… Half jaar later nog niks ontvangen, ondanks herhaaldelijk bellen en mailen. Tenslotte stop je de betaling en dan komt er leven. Wederom aangegeven wat het probleem is. Weer toezeggingen voor de opname van het telefoongesprek. Weer bellen (3 maanden). Uiteindelijk hoor je dat men de opname heeft afgeluisterd en dat je akkoord bent gegaan met alles. Dan geef je aan dat je dat geen bewijs vind en dat je het dan zelf ook wil horen, maar dat gaat niet…
Uiteindelijk brieven van het incasso bureau. Brieven verzonden maar reactie… 0!!! Nou ben benieuwd!!!
Desired solution:
Einde abonnement!!!!

