Complaint: Telefoon zonder barst ter reparatie en nu zit er een barst in het scherm!

user-217442 on 12 December 2013 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kreeg de foutmelding “process.com.google.process.gapps” in beeld, waarna mijn beeldscherm uitviel. Op 12 november ben ik hiermee naar de winkel geweest, die mij vertelden dat de telefoon opgestuurd moest worden. Daar werd nog bij gezegd dat het raar was dat het scherm uitviel en dat het vrijwel zeker onder de garantie zou vallen. Ook werd gezegd dat het 1 tot 3 weken zou duren. Ik kon geen leentoestel krijgen..
Na een week werd ik opgebeld met de mededeling dat de reparatie van de barst in het scherm mij €175,75 zou gaan kosten. Dit terwijl er totaal geen barst in het scherm zat toen ik mijn telefoon afgaf in de winkel! Ben hier dus ook niet mee akkoord gegaan en de medewerker gaf aan dit intern uit te gaan zoeken. Inmiddels zijn we al 4 weken verder en heb ik regelmatig contact met de winkel gezocht. Zij wijzen mij steeds af en bellen niet terug. Vervolgens vorige week het hoofdkantoor gebeld, die mij aangaf direct contact op te nemen met de winkel en dat de winkel mij nog diezelfde dag een oplossing zou bieden. Wederom is er tot op heden nog geen contact met mij opgenomen… Ben er nu behoorlijk klaar mee!

Desired solution:

Gerepareerde telefoon terug of de kosten van mijn abonnement zodat ik een nieuwe telefoon kan kopen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Responded on 24 December 2013 at 09:36

Na dit bericht op internet te hebben geplaatst werd ik dezelfde dag nog gebeld door de Belcompany. Er werd mij verteld dat er al meerdere keren contact met mij gezocht was, maar dat ik niet reageerde. Vreemd dat ik dan geen gemiste oproepen/mail had.. Nouja, misschien was het er dan toch bij ingeschoten werd er gezegd. Belcompany gaf aan het toestel op hun kosten te laten repareren en dat ik hem weer snel op zou kunnen halen. Inmiddels weer 2 weken verder en wederom niets gehoord. Inmiddels is mijn telefoon dus al 6 weken weg en moet ik wel gewoon mijn abonnementskosten betalen. Zou graag deze kosten terug willen ontvangen, want baal hier verschikkelijk van!

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels hebben wij contact gehad met de betreffende winkel.
We zorgen ervoor dat u geen kosten hoeft te betalen voor deze reparatie, BelCompany zal de volledige kosten van deze reparatie betalen. Onze winkel neemt contact met u zo gauw het toestel bij hen retour is.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of