Complaint: telefoongesprek

user-49790 on 16 May 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn man is 5 april jl overleden, hij had een bij
spijkerpensoen afgesloten bij Delta Lloyd en ik heb daar door gegeven dat mijn man overleden was en hoe nu verder?
Kreeg te horen dat ik naar nationaal spaarfonds moest bellen en dat heb ik gedaan.
Ik kreeg iemand van de afdeling Delta Lloyd Leven aan de lijn en heb gevraagd hoe of wat want ik begreep een aantal dingen niet,
Nu er was niemand aanwezig die mij wat kon vertellen volgens die persoon en ik volgende week wel teruggebeld worden, toen ik aangaf dat ik dat graag op maandag zou willen werd er gezegd dat gaat niet u wordt wel teruggebeld als we tijd hebben en als dat niet volgende week is belt u maar weer zelf de week erna.
Toen ik melde dat het over een zaak was die mij hoog zat en veel emotie op riep werd er zeer vervelend op gereageerd en meneer werd zelf kwaad dat ik vond dat ik best wel snel terug gebeld kon worden.
Hoop dat men dat niet met alle nabestaanden zo doen want ik voelde mij zeer slecht behandeld.
Dit was zeer nare ervaring.

Desired solution:

Beter opgeleid personeel en mensen die begrip hebben voor bepaalde omstandigheden

All complaints of