Complaint: telefoonkosten Uw klantnummer is: ned#444910

user-66787 on 22 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

09001353 24-09-2011 12:59 18:05 6,90
09001353 24-09-2011 13:51 7:05 2,75

Ik zie op mijn telefoonrekening dat het bestellen van twee tickets per telefoon mij 9,65 heeft gekost.
Omdat we theaterbonnen en vouchers hadden konden we niet via internet bestellen. Het duurde allemaal veel te lang door ondeskundig personeel. 18 minuten om alle info over te typen.
Verder ging er iets mis met idealbetaling waardoor alles nog eens een keer genoteerd moest worden.
Het kwam allemaal niet professioneel over en blijkt mij achteraf EUR 9,65 extra te kosten.

Desired solution:

Terugvergoeden van telefoonkosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Continu proberen wij onze dienstverlening te optmimaliseren. Zo streven we naar een optimale bezetting van ons CallCenter om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn. Desondanks kan het gebeuren dat bij grote drukte een wachtrij ontstaat. We beschikken inmiddels over een systeem om topdrukte beter op te kunnen vangen.

All complaints of