Complaint: telefoonrekening

user-10881 on 13 April 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

ik heb zoals velen regelmatig achter de dingen aan moeten bellen bij de nl energie.
Nu heb ik afgelopen maand weer voor ruim 10 euro gebeld naar die lui.

Iemand enig idee waar ik mijn geld van verhalen.
Het geen waar ikvoor betaal is het wachten met een telefoon aan mijn oor.
Het duur altijd minimaal 10 minuten voor ik iemand aan de telefoon heb.
En als ik iemand aan de telefoon heb wordt ik niet begrepen, ben ik uiteindelijk het probleem, en zij hebben alles goed wat uiteindelijk niet zo is.
IK ben nu elke keer achter mijn geld aan het aanbellen wat ik nog van ze krijg, ruim 180 euro.

Ik wil toch eigenlijk wel al het geld verhalen wat ik elke maand betaal voor mijn telefoon rekening door hun.

Gewenste oplossing

een idee hoe ik dit kan doen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of