Complaint: Telegraaf

user-35698 on 13 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al 2 weken geen krant!!!!Elke dag een klacht ingedient.Schijnen [problemen te zijn met het distributie kantoor in Spijkenisse.Onbegrijpelijk dat hier geen oplossing voor gevonden word na zo’n lange tijd!!

Gewenste oplossing

Geld terug van niet ontvangen kranten , en direkt weer krant elke dag ontvangen.

All complaints of