My complaint:
Al 2 weken geen krant!!!!Elke dag een klacht ingedient.Schijnen [problemen te zijn met het distributie kantoor in Spijkenisse.Onbegrijpelijk dat hier geen oplossing voor gevonden word na zo’n lange tijd!!
Gewenste oplossing
Geld terug van niet ontvangen kranten , en direkt weer krant elke dag ontvangen.

