Complaint: Telegraaf: al 2 maanden bezig om abonnement op te zeggen

user-29468 on 23 November 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

– slechte bereikbaarheid klantenservice! Hang nu al bijna een uur in de wacht! “Er zijn enkele wachtende voor u, een ogenblik geduld aub” grrr
– Geen reactie op de via de website verstuurde opzegging, via contactformulier
– Verleden week telefonisch contact gehad: komen gemaakte afspraken niet na

Gewenste oplossing

Opzegging van abonnement
Abonnement op tijd opgezegd: dus geen rekening voor de krant die ze nu versturen

All complaints of