Complaint: Telegraaf dagblad

user-37533 on 25 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is nu al 4 keer de krant niet bezorgd.
1 maal in december en 3 maal in januari.
Steeds gebeld , met toezegging de krant wordt om 14.00 uur bezorgd.
Dat is nog niet 1x gebeurd.Dat is hoogst ergelijk.De laatste keer was dit op maandag 24 januari.
Ik heb nu gemist 1 zaterdagkrant en 3 maandagkranten.
Heb deze kranten als losse oplage gekocht.

Gewenste oplossing

Vergoeding, gestort op mijn rekening 431613664
Is dit niet mogelijk dan zeg ik nu mijn automatische betaling op zodat ik het zelf kan verrekenen.
Dit is een kleine genoegdoening voor de ergernis.

All complaints of