My complaint:
Ik had een bevestiging van een niewe leverancier. beiden schreven automatisch geld af als voorschot. dat kan dus niet. geld bij de NEM gestorneerd. na 1 aanmaning telefonisch en via mail uitgelegd waarom. Ik moest het bewijs van de nieuwe leverancier sturen. Heb ik keurig gedaan, maar daar hebben ze niet opgewacht of gereageerd. Nee ik werd behandeld als een wanbetaler, terwijl ik notabene DUBBEL betaalde en kreeg incassokosten en dreiging met afsluiting.
UIteindelijk incasso betaald en het achterstallig betaalde voorschot om afsluiting te voorkomen. Toen kwam er weer een normale voorschot rekening die ik ook betaald heb. Tot mijn verbazing weer het incassobureau en dreiging enz. Er zat nog een maand tussen wat ze niet gemeld hadden en waar ik geen faktuur van had gehad. waarom dan wel voor de laatste maand? bijzonder klant-onvriendelijk en oneerlijk.
Desired solution:
Terugtrekken van het incassobureau en normaal met mijzelf de zaak afhandelen. Eerst fatsoenlijk antwoorden op mijn brief/mail enz. en dan samen een afspraak maken.
Nu verwacht ik de afrekening omdat de overschrijving uiteindelijk goed gelukt is.
Zowel de nieuwe leverancier als Liander hebben een fout gemaakt en NEM doet alsof hij het niet begrijpt.