My complaint:
Ben telefonisch benaderd en mocht 3 mnd gratis het entertaiment pakket proberen meteen gevraag maar… waar zit ik aan vast en wat is het addertje onder het gras? Nee hoor als ik maar een maand van tevoren schriftelijk op zou zeggen zou alles goed gaan en ik weer gewoon mijn goedkopere familiepakket ontvangen dus alles op de kalender genoteerd zelfs het postbusnummer dus ruim van tevoren opgezegd schriftelijk enz
Hoor of zie niets en betaal ineens voor een duurder entertaiment pakket dus ik bellen na lange wachtijd of krijg te horen ander tijdstip terug te bellen
Eindelijk iemand aan de lijn met de tip om een aangetekende brief (weer onkosten) te sturen met mijn verhaal en kosten dus gedaan
Is inmiddels al 2 maanden terug dus ga maar weer eens bellen en mailen en vragen of ze mij terug willen bellen maar hoor of zie weer niets
Betaal al wel maanden teveel maar dat je niets hoort vind ik nog het ergste ben er helemaal klaar mee en als dit opgelost is stap ik op bij canal digitaal
De klanten worden met hun klachten en problemen dus niet serieus genomen en als het nu mijn schuld zou zijn?
Dus mensen trap niet in de gratis aanbiedingen en ga niet in zee met canal digitaal..pffff
Gewenste oplossing
Mijn geld en onkosten terug en zo snel mogelijk alles stopzetten bij canal digitaal

